Sant Gregori acull una festa amb més de 1.200 esportistes del Torrent CF
Reconeixements esportius, valors i homenatge a una temporada històrica

L’estadi municipal de Sant Gregori va acollir la Gala Final de Temporada 2025/2026 de la Pedrera Taronja del Torrent Club de Futbol, una trobada que va reunir més de 1.200 jugadors i jugadores, a més de famílies, tècnics i directiva del club. L’acte va comptar també amb la presència de l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, i representants municipals.
Durant la celebració es va posar en valor una temporada qualificada d’històrica per a la pedrera del Torrent CF, que s’ha consolidat com una de les estructures de futbol base més importants de la Comunitat Valenciana. Tant el president del club, Víctor Ventosa, com l’alcaldessa van destacar el paper formatiu i humà de l’esport base.
Folgado va remarcar que la pedrera és una “escola de vida”, on els joves aprenen valors com el respecte, l’esforç, la constància i la humilitat, i va subratllar que darrere dels més de 1.200 integrants hi ha “milers d’hores de treball i il·lusió compartida”.
Un dels moments més destacats va ser el reconeixement als èxits esportius de la temporada. El Juvenil A va aconseguir l’ascens a Divisió d’Honor, el Juvenil B va pujar a Lliga Nacional i el Juvenil C es va proclamar campió de grup. També es va premiar l’Aleví B, que va completar una temporada perfecta amb el doblet de Lliga i Copa Federació.
A més dels èxits esportius, la gala va distingir els jugadors per la seua trajectòria, esforç i valors, i va incloure un emotiu homenatge als futbolistes que finalitzen etapa en el club per continuar la seua carrera en altres equips.
Finalment, l’Ajuntament i el Torrent CF van agrair el paper fonamental de les famílies i dels equips tècnics, destacant el seu suport constant en el dia a dia. L’acte va concloure amb una celebració col·lectiva que va servir per a tancar la temporada i mirar ja cap a la 2026/2027 amb il·lusió.

